Výchozí reklama
Výchozí reklama
Články » Aktuality » Truhlářský Portál » Jak na to?

Jak a proč doplnit zaměření firmy? (video)

Jak doplnit v profilu zaměření firmy tak, aby mi byly zasílány relevantní poptávky od zákazníků?

Jak doplnit zaměření firmy (video)
Autor: Truhlářský Portál

Na Truhlářském Portálu jsme vytvořili velmi užitečnou službu: Zasílání poptávek od zákazníků přímo do Vašeho e-mailu.

Jedná se o zaručený způsob, jak snadno získat nové zákazníky. Truhlářům rozešleme poptávky (od úrovně Exclusive včetně kontaktních údajů!) od zájemců o truhlářskou výrobu. Dodavatelům rozešleme poptávky od truhlářů.

Jak toho dosáhnete? Stačí si ve Vašem profilu nastavit vhodné "zaměření firmy" a na uvedené oblasti Vám budou zasílány relevantní poptávky od potencionálních zákazníků.

Na podrobný postup se můžete podívat na přiloženém videu (v pravém sloupci) nebo si video stáhnout.

Výchozí reklama
Doporučte článek:

Doporučení článku e-mailem

Ohodnoťte článek:
5.0/5 (1 hlasů)

Další články z rubriky

Související články


Komentáře (0 celkem)

Článek zatím nemá žádné komentáře

Komentovat článek (pro komentář k článku se musíte přihlásit nebo registrovat )

Reklama

Partner tém. měsíce

Reklama

WOOD-TEC_logo_2019_v90.jpg logo-cesky-kutil.gif cestadreva-partner-truhlarskyportal-90.jpg SUSO-90-120.gif Hettich-120x90.jpg
Truhlářský portál.cz na: Facebook

© Copyright 1999–2015 Truhlářský Portál.cz. Všechna práva vyhrazena. ISSN 2336-6419. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu vydavatele.

Kvalitní holandský nábytek z masivu za rozumnou cenu