Jak a proč doplnit zaměření firmy? (video)
Jak doplnit v profilu zaměření firmy tak, aby mi byly zasílány relevantní poptávky od zákazníků?
Na Truhlářském Portálu jsme vytvořili velmi užitečnou službu: Zasílání poptávek od zákazníků přímo do Vašeho e-mailu.
Jedná se o zaručený způsob, jak snadno získat nové zákazníky. Truhlářům rozešleme poptávky (od úrovně Exclusive včetně kontaktních údajů!) od zájemců o truhlářskou výrobu. Dodavatelům rozešleme poptávky od truhlářů.
Jak toho dosáhnete? Stačí si ve Vašem profilu nastavit vhodné "zaměření firmy" a na uvedené oblasti Vám budou zasílány relevantní poptávky od potencionálních zákazníků.
Na podrobný postup se můžete podívat na přiloženém videu (v pravém sloupci) nebo si video stáhnout.
Hodnocení článku
Další články z rubriky
- Okouzlující dřevěné lampy řezbáře Ladislava Rubáčka našly své obdivovatele už na třech kontinentech
- Jaké svěrky nesmí chybět žádnému truhláři?
- Vychytávky na výrobu nábytku, máte je všechny?
- Začínal u výroby dveří, dnes ve svém truhlářství dělá snad všechny druhy nábytku
- Mladá řezbářka láká seniory do pardubické Sféry. V učebně dřeva předává základy truhlařiny.
- Podnikání: Plán dynastie truhlářů? Prodávat nábytek i tisíc kilometrů od Valašska
- Znáte ohýbaný nábytek z Mimoně?
- Objevte japonské nářadí pro truhláře. Nadchne začátečníky i ostřílené profíky.
- Podnikání: Výrobce nábytku po 30 letech končí, chce se postarat o zbylé zaměstnance
- Nebolí tě ruka? Tak nebrousíš pořádně. O práci se dřevem, vůlí i vlastními limity s vedoucím řezbářské dílny na Hané
Související články
Komentáře (0 celkem)
Článek zatím nemá žádné komentáře