Jak a proč doplnit zaměření firmy? (video)
Jak doplnit v profilu zaměření firmy tak, aby mi byly zasílány relevantní poptávky od zákazníků?
Na Truhlářském Portálu jsme vytvořili velmi užitečnou službu: Zasílání poptávek od zákazníků přímo do Vašeho e-mailu.
Jedná se o zaručený způsob, jak snadno získat nové zákazníky. Truhlářům rozešleme poptávky (od úrovně Exclusive včetně kontaktních údajů!) od zájemců o truhlářskou výrobu. Dodavatelům rozešleme poptávky od truhlářů.
Jak toho dosáhnete? Stačí si ve Vašem profilu nastavit vhodné "zaměření firmy" a na uvedené oblasti Vám budou zasílány relevantní poptávky od potencionálních zákazníků.
Na podrobný postup se můžete podívat na přiloženém videu (v pravém sloupci) nebo si video stáhnout.
Hodnocení článku
Další články z rubriky
- Školy: Když studenti myslí srdcem aneb Přímka pomáhá
- Školy: Oborový den propojil Přímku se ZŠ Pražská Znojmo
- Školy: Přímka odstartovala propagační akce v Miroslavi. Nově nabídla Lyceum.
- Školy: V tichu domova. Papučový den jako připomínka důstojného odcházení.
- Mistr truhlář tvoří sochy motorovou pilou. Z dubů a lip vznikají umělecká díla.
- Pozvánka: Den v lese s Festivalem dřeva – ideální tip pro celou rodinu
- Dobrá práce: Budějcký truhlář proměnil sen v úspěšný byznys s nábytkem
- Adaptační kurz na znojemské Přímce usnadnil nováčkům první dny ve škole
- Představujeme: Z truhlárny k vlastní značce saun: Dušan Souček chce naučit Čechy saunovat.
- Pozvánka: Tradiční tesařské řemeslo k vidění v Olomouci
Související články
Komentáře (0 celkem)
Článek zatím nemá žádné komentáře