Značka Ton má novou vizuální identitu, staví na písmenu „O“
Značka Ton představuje novou vizuální identitu: z loga mizí židle, přichází kruh.

Ohodnoťte článek:
Hodnocení článku
Další články z rubriky
- Nábytková lakovna
- Cigaretu? Ne, raději knihu!
- Přímka rozzářila večer v Alšovce
- LIGNA 2025 - Jak dřevo mění svět: LIGNA.Stage ukáže cestu
- Truhláři, pozor! Ušetřete při nákupu koupelnového a kuchyňského vybavení
- Novinky a akce na LIGNA 2025: Co nesmíte minout?
- Ligna 2025 - Hlavní témata veletrhu: Propojení, udržitelná výroba a kompozitní dřevo
- Jen žádné zlé materiály. Pavel Uličný navrhuje domy hlavně ze dřeva, slámy a hlíny
- Kariérové poradenství na Přímce nabídlo žákům nejen osobnostně rozvojové techniky
- POZVÁNKA na veletrh LIGNA 2025
Související články
Komentáře (0 celkem)
Článek zatím nemá žádné komentáře